• Snabb leverans
  • Gravyr
  • Livstidsgaranti

Vanliga frågor

Hur vet jag att min order har gått igenom?

Du får en orderbekräftelse via e-post när din order är godkänd och när varan/varorna är skickade får du ett nytt mail med leveransbekräftelse som betyder att ordern är packad och skickad.

När får jag min leverans?

Order som mottages innan kl. 13:00 packas och skickas normalt sett under samma dag från vårt lager i Åndalsnes, Norge. Under högsäsong kan det ta något längre tid. Du mottar en leveransbekräftelse med spårningsnummer så fort paketet är lämnat över till Postnord. Leveranstiden är vanligtvis 3-7 vardagar, beroende på vart i landet som paketet skickas. Ej uthämtade paket returneras efter 7 dagar. Hämta därför ditt paket så fort som möjligt.

Vid graveringsorder behöver du beräkna ca 3-4 dagar extra i leveranstid. Vi levererar normalt alla orders för gravyr en gång i veckan.

Har du inte mottagit en leveransbekräftelse inom några dagar kan det beror på att du har beställt en eller flera produkter som inte finns på lager. Detta kan du se på orderbekräftelsen som du mottog direkt efter att ordern blev inskickad.

Hur kan jag följa leveransen?

Vi skickar alla paket med Postnord och du kan enkelt spåra och följa upp dina leveranser via postnord.se.

Vad är öppningstiderna till kundservice?

Du kan kontakta vår kundservice via e-post: info@brusletto.se. Vi svarar på alla frågor så fort som möjligt och eftersträvar att svara senast inom 24 timmar (under veckodagar). Vi rekommenderar att all kontakt sker via e-post.

Avbokning eller ändring av order

Om du ångrar din beställning eller ser att du har beställt fel så kan vi i vissa fall hjälpa dig med att ändra eller avboka så länge din order inte har blivit packad på vårt lager. Om du har mottagit din leveransbekräftelse är det för sent att göra ändringar då ditt paket är färdigpackat och på väg till Postnord. Se i så fall Retur & Byten för mer information.

Hej, vi använder cookies så att den här webbplatsen fungerar bättre för dig.

Läs mer